Monday, September 29, 2008

[klik kt gmbar utk terima kad jemputan aku niii... ]
isnin...2 ari sebelum raya..<---mungkin!! Aku keja arini!!!.... selalu setiap tahun bila raya tiba aku x pernah ambil cuti.. Selalunya aku cuti selepas raya..huhu!! Bukan xda cuti tp sengaja aku buat camtu... smpai ada 'insan2 tersayang' susah hati dn bengang kat aku pasal cuti raya nii... huhu. Tahun ni pertama kali aku amk cuti sehari sebelum raya.. puas kena bebel coz x cuti arini!! Bukan pa... rmah masih berselerak yg selalunya last minit baru aku akan buat gila2 keja apa patut,  kemas2 rumah.. cat dan smpai shopping pn last minit!!! Sian plak kat 'my mem' yg pulun siang mlm ngan kueh raya... kemas rmah.. dan itu ini!! Xpa la.. biar la kisah cuti ni berlalu sb perancangan kemana hala tuju pada hari raya nti dh siap dirancang!! Rumah Terbuka aku pn dh siap ditntukan pada jumaat ni..." DIJEMPUT SEMUA BLOGGER, KAWAN2.. SEDARA-MARA & SEMUA YG KENAL AKU DATANG KE-RUMAH TERBUKA AKU DI SG. SEMAMBU PADA HARI JUMAAT- 3hb 10 2008 !!'' Aku jemput mai mkn2 apa patut:D sila o silaaa!! hihi 
<--- :)
...itu kisah rmah terbuka setiap kali raya tiba, malah aku juga faham kalu sapa2 x dpt datang hari tu.. sb setiap kita dh pnya plan masing2.. Aku pn sama akan cuba sedaya upaya utk hadir kat rmah terbuka korang kalu xda apa2 halangan... Bukan rmah terbuka... makanan yg dihidangkan atau layanan terbaik diharapkan tp ada sesuatu yg lebih bermakna iaitu persahabatan.. sillaratulrahim... keakraban.. saling bermaaf2an yg nk dirasai dn dinikmati!! Kalu hilang suma tu pada syawal kali ni... aku harap kita dpt cari kembali segala kemeriahan bila jumpa syawal lagi...insyallah!! 

maaf zahir & batin... halal segala makan & minum..maaf terkasar bahasa, terkata dan apa patut!! :D slmt hari raya!!!

6 comments:

fuziana said...

org tak raya lg..u dh sibuk mau ajak p open house..mmg advance...apa juadah menarik tahun ni :> mee kuah ka :> tedapnya huhu

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> nti ari raya x sempat nk update blog... post awai2...huhu


juadah?? mai rmah baru taw apa kebendanyaa...:):X

fuziana said...

ye ka bz ? ada je masa u update :>

hmm ok la nanti i p ngn spasang kurung peach :)) :P

Carimakansedap @ CMS said...

Sory la tahun aku tak turun pun pi rumaH hang.....

Selalu dapat msg open house....dan aku plak tak on laptop seminggu jd tak tau hang buat open house hr jumaat.....

kalau tau..mesti aku sampai punya...

Apapun terima kasih sebab sudi datang rmh terbuka aku hari sabtu lepas....

[mohamadtahir] [mz] said...

cms---> harapkn celcom tp line lain pn bengong pada ari raya tuuu....:(

xpa tahun depan plak:)

Carimakansedap @ CMS said...

15 hb ni ada open house lagi.....