Friday, September 19, 2008

''menulis bukan untuk memberi TAHU.... tp berusaha mencetus MAHU... agar aku bergerak menuju MAMPU...''
idea citer mai x kira masa... citer xkan abis selagi kita hidup malah sesudah mati pn ada yg masih kenang mengenang kisah silam samada baik dan buruk...!! Aku ni ada ja citer yg nk aku tulis sbnrnya.... tp masa tu buat aku trbabas. Yg pastinya aku x plan apa yg nk aku citer.. aku x draf apa yg nk aku tulis... sumanya spontan!! Aku taip ja apa patut , tp ada jugak citer aku rujuk dn cari dlm tenet sbgai sumber, skrip dn jalan citer aku lalu aku kaitkan dgn apa yg jd kat aku masa tu dn hari tu... Kebanyakan citer2 aku ni citer peribadi laaa... blog ni dh mcm diari la plak!! Apa2pn suma ni hnya suka suki aku nk luah apa patut supaya aku lega dn puas hati!! Arini Jumaat, 19hb akan jd salah satu ari paling bz agak aku.. Bnyk plak keja yg tertangguh, ditangguh dn menangguh sb x menang tangan.... dan ada jgk aku sengaja biar keja tu bertangguh!! Itu keja aku tp ada jugak yg keja org lain tp berkait sangkut dgn aku... contohnya kes lewat tu!! bukan aku yg buat lewat tp ni suma pasal keja org lain la  nii... berjanji dgn aku tp lewat ambil dn buat tindakan!! Akhirnya apa yg trjadi tu rupa2nya mmg patut pn aku rasa mcmna perasaan dn situasinya bila janji x ditepati!!! Mmg pedih berbaur geram jaa rasa... begitu dan samalah apa yg dh aku buat kat org pulak.... aku janji... aku bg harapan... mereka harap aku... tp aku mmg xleh harap bila aku kdg2 saja buat atau mmg aku xleh buat!! kikiki... So bila muhasabah diri balik... aku mmg patut xleh rasa marah kat org yg x ikut kehendak aku.. cuma kdg2 aku hilang pertimbang sb x cari sb musabab lantas aku hanya jumpa menurut kata hati mati lg bebal... mmg x adil dn x patut langsungggg!!! Harap aku x kesal sementara... x lupa sekejap!!!

No comments: