Friday, September 19, 2008

arini jumaat 19hb 09 2008...betui la jugak kata kawan aku... mmg berkat dan penoh hikmah juga pasai kisah lewat aku migu niii.... 
Penantian aku akhirnya hiLaNg pada 
Hari  jumaat... penghulu hari segala hari ... 
X sia2 la jugk aku cARi sabar!! 
2 ari lepas aku citer pasai DEBAR yg aku JUmpA!! 
5 bulan lepas aku ada p siasat sekitar 'Bagan'.. kot2 ada yg aku berkenan nk aku beli bawa balik... tp xda pn yg pikat aku...:(
6 senarai pilihan aku yg suma 'second hand' antaranya V6...waja..bla..bla..bla...tetiba aku buleh x pilih satu pn sb... 
9 ari lepas aku booking keta lain yg mmg xda dlm senarai impian asal aku!!! 
Itu laa... mmg kdg2 apa yg dirancang x semestinya kita buleh dapat dn hadapi... kerna takdir penentu segalanya...huhu mcm lagu jamal plakk...!! Dan mmg aku x duga dn sangka jugak...arini TEMPAT yg aku sedang fikir2kn... dh siap terpasang seperti tahu jaa keluhan hati aku niii..x risau lg pasai tempat dh!! Akhirnya apa yg aku nanti... fikir... debar malah apa jugak prasaan yg hinggap tu rupanya sementara sj... mmg segala keberkatan terkumpul dlm hari2 seperti arini.. malah lebih hebat di bulan mulia.. ramadhan ini!! Masalah yg bukan lg masalah bila kita permudah atau dimudahkan cara dan tindakan dlm setiap perkara yg nmpak bermasalah..!! pasti ada jalan penyelesaian utk setiap masalah yg sbnrnya menduga aku.. Buat apa cari bulan di siang hari.... sb mentari pn xkn muncul ditngh2 mlm...!! 

4 comments:

fuziana said...

hehehe kan i ckp..berkat juga hari dan no yg u dpt tu..cantik shinggakan u dh waras hingga menerbitkan sambungan ayat bunga2 camtu...mmg sudah mencapai tahap terapi maksima nih :) :-"

PenyuXP Professional said...

haha.... pastu malam2 ajak kuar sahur... tp bukan sahur... makan tgh malam... hahah... tp rasanyee bukan yang tu tujuan utama... tujuan utama adalah ingin menunjukkan kete baru dia seh... hahaha.... sampai hantaq terus depan umah lagik seh... hahaha....

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> haha...well u know me:-"


penyu---> hg pangat aku buleh....aku pangat skt ja tuu, aku nk tggu wet ribu2 hg yg nk kuar tuuu!!!

fuziana said...

matahir :::: wekkk :P