Wednesday, September 17, 2008

xda citer menarik arini...sepanjang arini cuma 1 hari cuti yg busan....!!! Busan atau aku keliru sikit kot... bila x keruan pikir pasal 'benda' yg aku trtggu2!! Dan aku mmg ada rasa pelik sikit pangai seseorang ni gara2 'beyond water'...!! ni lagi 1 kes pasai jurujual tp yg ni MLM.... ''bubur dh kna suap masuk mulut'' so trima jaa.. nk bantah!!?? x daya lagi:( ......nk nyesal??? x guna dh!! xplaa mna tau benda alah tu betoi2 brfungsi dn brguna... jd x rugi dn  x nyesal beli... bukan murah semurah 1 sen/sms sb modal air liur pn leh jd lebih mahal dr mesin dan downpayment yg aku bayar tuuu..!! Xmo la citer pasal jurujual mahupn kisah air paip kena basuh tuuu... tp nk aku nk kongsi pasai DEBARAN.. mmg debar2 ja hati bila dlm hati ada cinta... bila dalam hari demi hari menunggu 'dia'... sbnrnya aku x kesah sngt pn tentang brg2 atau benda tu... tp pasal bnyknya duit yg bukan sikit aku laburkan tp masih belum nmpk hasilnyaa... tu jaaa!!! cerah angka yg trcatat kt dlm buku akaun weyyy...!! sian aku:( kalu angau.. aku tahu ubatnyaa..! kalu penin... panadol kn ke adaaa... :( aku cuma bernasib baik bila dugaan ni mai dlm bulan mulia... bulan posa!! sama debar utk sambut Syawal tiba... persiapan dh ready agaknya. Walaupn aku cuba wat bodo tp lg la x tenang kalu masih xda depan mata... huhu. 
Tp bila tingat dn tngk 'beyond water' tu smula....tetiba aku tersedar dn mula rasa takut kalu2 x terjaga.. terbela.. atau mugkin mula lupa bila dh ada depan mata!! :-ss Aku mula hilang debar bila cari sb samada masih keliru atau sudah busan tggu masa utk jumpa 'dia'... dh xda rasa apa2.. bukan sb aku kecewa pasal sikap jurujual... bukan x percaya berkesan atau x air tuu... cuma kdg2 aku kesal dgn cara yg x kena bila nk minta dan amk hak aku... masa aku... duit aku.. sb suma tu melibatkan hati dan perasaan debar orang!!! Ia lebih menguji kesabaran... huh!! mmg patut pn dlm bulan posa niiii..... terima saja!! :D

No comments: