Thursday, September 18, 2008

arini dh ari khamis.... seperti aku jangka dan sangka mmg suma apa yg aku harap mmg x menjadi arini...!! Apa yg aku trtggu2 mmg x kesampaian... nk kata kecewa x sngt sb aku dh dpt agak!! nk kata marah x jugak sb aku dh bersedia...!! nk kata nk sngt2 pn x jugak sb aku dh ada yg lama tuuu...!! aku buleh sabar tp ada org len yg x sabar nk tngk.... x sabar tggu... hehe!! suma tu aku x kisah sngt tp aku mula kisah bila depa asik prangt aku... asik tnya bila niiii.... adehhh:(( semak perut ni hnya MPSP ja tahuuu.... alasan demi asalan yg mudahsabah dh aku bg!! suma tu buat aku lg semak sb aku sndri xto sb penyebab lewat!! pasaipa lambat...:( aku mmg xto dan xmo amk tau coz yg aku risau cuma 1 jaaa... TEMPAT!!! ada tempat ka utk aku simpan kt rumah nti... sb mungkin aku kena sediakn tempat baru plak... adehhh... itu la yg paling aku risau sbnrnya daripada sebab2 lewat atau lambat sb kalu benar aku nk sngt2.. aku pnya saiko dan cara paling licik utk aku buat suma tu jd sesegera mungkin...!! huhu... tp aku xmo buat!!! suma pasai tempat laaa... ini la akibatnya bila kemampuan memiliki ada pada sapa2 sj... lalu kehendak membuatkan kita perlu ada kemudahan sebagai salah satu keperluan hidup...!!! bukan nk salahkn kehidupan dlm kemajuan tp keadaan semasa... perubahan waktu.. lalu kemajuan semakin mendahului kita yg semakin x mampu kejar... ia juga satu perubahan yg x seimbang dgn pemikiran... mula la kena tindas dn ditindas!! Ntah korang paham atau x bebel citer aku pasal kemajuan serta makna kemajuan yg masihkah ada tempat utk kita... sb tu bila aku pikir pnya pikir... tempat mmg penting kita siap sediakn seselesa mungkin sblm hadir bg isi ruang itu!! tp suma tu aku x siapkan lagik...sb tu aku x brapa kisah samada lewat dari cepat tp xda tempat!! Begitu begini la bila rumah kecil tiang seribu xda...kalu rmah kecil tiang seribu.. buleh la jugak guna sikit tiang2 yg seribu tu buat tempat baru!!!
....itu baru kisah tempat yg sepatutnya bukan masalah besar sngt pn!! Tempat adalah 1 alasan paling selesa untuk aku pujuk hati aku niii... supaya x hilang rasa sabar... x resah gelisah... x semak serabut... sb aku dh blur cari alasan yg x mungkin aku jumpa sb bila aku citer pasal tempat... maju mahupn org yg prangat aku tuu, akhirnya aku ngaku.... aku mmg x sabar utk tukar 'sport rim' nya sj sbnr2nyaaaaa....kuangkuangkuanggggg!!!

2 comments:

zamri said...

Wow..hebat si Black tu..

Boleh cecah 200km/j tak?

Kalu tak dak tempat nak simpan, gi simpan rumah aku kat Kulim..he he.

Selamat meningkatkan amalan diakhir Ramadhan ni.

[mohamadtahir] [mz] said...

zamri---> harap2 buleh capai ps ubahsuai apa patut nti:)kiki

rumah tu kosong lagi kaaa? haha