Wednesday, September 17, 2008

penyu dok kalut soh aku jawab gak tag dia...huhu!! ok la aku jawab jugk:P

3 tabiat buruk masa kat sekolah:

1- aku dok hostel... so yg aku suka buat masa tu rupa2nya tabiat buruk!! aku rajin tido:))

2- hostelife!! mula2 masuk mmg kena buli bila ada junior... aku pulak buli depa dn paling beh! aku suka ngusik. Pernah aku aku buat kepala tengkorak ngan kertas hancus+gam, nmpk real pnya gerun pastu aku pakat ngan mmbr gntung tngh2 mlm!! kecoh ada hantu masa tu :)) 

3- pernah kena rotan ngan guru besar tp langsung x sakit coz aku lapik ngan pakai sluar 3 lapis...:)) ni kes gara2 ponteng kuar hostel tnpa kebenaran!! slalu buat tp kantoi gak akhirnyaa!! 

ermm..dlm buruk2 aku tu aku kena lantik jd penolong ketua asrama...tu pn aku dh ugut junior jgn dok pndai2 lantik apa2 coz aku dngr kabor angin depa nk lantik aku jd ketua!! tp x mkn saman jgk! .... aku jd pengawas library supaya aku senang ponteng class.. :))haha

3 subjek yg aku suka :

1- seni lukis - kerap jugak aku naik pentas amk hadiah :D rasanya tiap2 tahun!! ada juga hasil seni aku tgglkan yg guru lukisan aku guna smula slps aku bersara... :)

2- sains - aku suka subjek ni sb kena masuk lab.. oleh sb aku suka me-'rekacipta', so masa dlm lab la peluang aku nk rosakkan apa patut!!

3- bahasa malaysia - terutama bab wat karangan!  tersenyum dn x sabar ja cikgu BM aku nk semak citer2 aku :) aku guna cikgu2 aku sndri dan kwn2 sbgai watak dlm setiap karangan dan citer2 aku... mau x gelak:))

3 subjek yg aku benci :

1- sejarah laa...walaupn aku pandai mengarang slalu nya karangan sejarah aku ditokok tambah supaya nmpk panjang lebar... :)) walhal xda point pn.....

2- perdagangan- adehhhh.... xmo citer arr.. nk muntah!!!

3- agaknya math kot... aku x pasti coz tngk cikgu gk yg ngajar!!! yg pastinya 2 subjek di atas tu mmg aku blur!!!

apa yg menarik mengenai aku..? :

ermm...apa erkk? aku xto la plak.... tp aku mmg x suka cari pasal, buat pasal atau dpt pasal... dn aku leh masuk dlm apa2 situasi... yg len2 pasal aku tntu kekwn ja yg tauuu!! kiki

kamu paling suka...?

cokelat!!! cadbury dn seumpama dengan nyaaa :X

anda xleh hidop tanpa......?

huhu...bahya soklan camni, patutnya soklan brbunyi camni----> apa yg penting dlm hidop anda? tentunya nset laaaa... :)

setiap malam sebelum tido siapa yg anda hubungi...?

adeh...aku dh kawen... dlu b4 kawen mmg la awek aku!! kalu la dok hubungi sapa2 b4 tido... mau perang dunia jadiknyaaa...:))  nk mampusss... mna mudahsabahnya kalu tepon bini dok sebelah...:))

6 comments:

PenyuXP Professional said...

hahaha.. apa lagik.. belasah laa tepon kak ani memalam.... sebelom tdo kol laa dulu....


hahahahah.....

[mohamadtahir] [mz] said...

gelong!!! aku mmg slalu call tp button tu x sama ngan sebarang nset dlm pasaran la niiii....=))=))wahwahwah

PenyuXP Professional said...

muahaha... len mcm jekk bunyinyee.... hahahahahaha..............

[mohamadtahir] [mz] said...

mmg bunyi len mcm sikit ringtone nyaaaa.... pelik sikit !! susah dengar tp kuat vibrate....

wahwahwahhhh:))

PenyuXP Professional said...

hahaha... aku dapat agak dah... dah tau dah... hahahahah

[mohamadtahir] [mz] said...

mna hg tauuuu.... hg besa tngk ka button tuuu=)):))