Sunday, September 7, 2008

semacam ada sesuatu yg aku rasa x sabar menanti kehadiran 'dia'.... Walaupn 'dia' adalah beban baru yg aku kena tanggung, tp mungkin kehadiran 'dia' nti dlm famili aku dpt membantu aku memudahkan perjalanan dan keja2 aku....harap2!! Aku sbnrnya dah ada seperti 'dia' tp perubahan masa menyebabkan aku perlu beralih kepada 'dia' sb keuzuran lalu sakit pasti hinggap kerana simptom2 dan virus tu semakin hari semakin aku dpt rasa kewujudan itu..... Aku trbatas untuk gerak dgn bebas dn jauh sb masa telah menambah usia 'nya'.. Aku bersyukur, walaupn sepanjang bersama 'nya' xda sngt kerenah, bebal atau kehendak yg membebankan aku!!! Jasa'nya'....... penat'nya'... setia'nya' kat aku dn famili aku, mmg aku amat hargai... mmg aku sanjungi!! Malah aku akan jaga 'dia' walaupn nti akan ada kehadiran 'dia' yg baru.... walaupn dh ada yg intai dn cuba pujuk aku utk memiliki 'dia'...tp xda trlintas lg niat aku utk biarkan 'dia' hilang!! Aku sbnrnya dh hampir setahun berhati2 cari dlm setiap keputusan dn akhirnya 'dia' yg aku jumpa... sb? Sebab 'dia' mungkin memenuhi kehendak aku atau mungkin juga 'dia' mmg terbaik dlm senarai pencarian dan hati2 aku tuu.... jiwa'nya'... fikiran'nya'... dunia'nya' relevan dgn keadaan semasa!! Cuma aku brharap 'dia' dpt bersabar dn tahan dgn arahan lasak aku, bebal aku dn marah aku nti... Harap2... moga 'passion for space'.... 'passion for safety...quality...performance and design'-'nya' akan merubah kehidupan aku, moga 'dia' buleh hidup dlm famili aku nti..!! 
Buat suma yg cuba selongkar apa yg aku citer ni... cuma aku leh kata...ntikan 'dia' pada citer aku yg akan datang... aku dh 'booking' .!!'...it's a passion'!!!

6 comments:

fuziana said...

nk nek keta baru..nk nek keta baru...huhu

[mohamadtahir] [mz] said...

:P

wekk...mna adaaa:-" sapa kata keta baru....huhu

smlm i tido tetiba mimpi citer niii...:P

fuziana said...

ngn i jgnn k selindung....i tau[-(

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> x caya dah;))nti i bawa u skali la dlm mimpi i tuu...leh i bawa ronda!!!

fuziana said...

kaka takda makna nya nk ikut u dlm mimpi ronda2 lak tu :))


tak beh lansung p ngn u :)) :P

i nk p ngn org len :-"

[mohamadtahir] [mz] said...

lain org, lain akaiiiii :-"


kakakakaa=))