Thursday, September 4, 2008

Salam ramadhan.... buat suma kawan2, bloggers...dn sapa2 ja yg baca dn lawat kat sini!! Rasanya x terlewat lagi aku ucap kat korang...hehe Aku x kesempatan nk balas msg sms yg x puas bg aku sb  punya ruang yg terhad... kat sini rasanya lebih bermakna buat aku kirim serta balas msg2 korang kat aku 1 Ramadhan baru niii...... :D
....dlm ramadhan muncul kembali, dlm sedar atau tidak...aku minta maaf bebnyak kalu ada citer dn kisah aku tulis menghina... mengata... menjiwangkan prasaan... mengguris hati... atau apa2 sj yg kurang senang, aku mohon keampunan kt korang suma.... lalu bila Syawal menjelang, tiada lagi prasaan bersalah aku bawa sama dlm menyambutnya nti!! 

Bulan Ramadhan ini adalah anugerah Allah sebagai lambang kasih sayang kepada hamba-hamba Nya. Allah tidak mensia-siakan keletihan umatnya yang berpuasa hinggakan tidur di waktu siang juga diberikan pahala. Begitu besarnya kasih sayang Allah pada kita. Oleh itu marilah bersama-sama kita menilai diri kita. Semoga tahun ini amalan kita akan semakin bertambah dan sempurna perlaksanaannya. Insya Allah. Janganlah kita termasuk dalam golongan yang menganiayai diri

sendiri. 

Sabda Rasulullah saw:

"Barangsiapa yang mendirikan Ramadhan dengan penuh keimanan nescaya diampunkan segala dosa-dosanya yang lalu."

No comments: