Thursday, September 25, 2008


minyak turun 10sen....? cukup ker? patut ker? ermmm... minyak turun x sekecoh masa minyak naik tempoh ari...!! Aku pn dh x peduli samada naik atau turun sb benda2 dan barang lain belum tentu akan ikut turun sama....:( bila citer bab minyak niii... naik atau turun, kecoh atau bantah... aku kena isi jugak! Mmg x dinafikan pengaruh minyak nii buleh sampai perang... yg x cukup makan tntu perit nk hadap suma tuu...sian:( apa nk buat... tempuh ja laaa... kehidupan perlu diteruskan..!! Sbnrnya naiknya harga minyak xpa sngat sb buleh jugk turun... tp meningkat usia/umur xleh turun2 dh.. :))kikiki... Aku bukan nk citer pasai minyak petrol atau kisah umur.. sb aku nk citer pasai DILEMA!! Aku dlm dilema... atau serba salah!! nmpk mcm xda paksaan apapn keputusan aku tp dlm diam mcm memaksa.. Bila pikir2 pasal sayang aku kt 'dia', mmg aku sayang! bila pikir2 smula.... sayang aku tu lama-kelamaan buleh jd benci la plak... sb masa tetap pergi, perasaan pasti berubah... secara logiknya 'dia' akan pasti jd beban bg aku yg bukan 'senang' sngt niii!! Beban yg x mungkin turun kecuali kalu bijak tangani atau aku ni kaya-raya!! hehe... Nmpknya aku mmg kena buat keputusan samada bijak atau tidak... aku xkan fikir lg kot..!! adehh...... mmg susah!! Baru2 ni dh ada yg risik2 pasal 'dia'... dan aku masih lagi ada ruang untuk aku fikir2kan samada nk lepakan 'dia' atau masih nk simpan sebagai kenangan terindah....kaka:))

Apa yang pasti dan aku xmo nk wat keputusan skrng kerana Hari Raya Aidil Fitri bakal tiba...aku xmo rosakkan 'mood' raya yg meriah!! So kesempatan ni aku nk ucapkan kat semua yg kenal aku... pembaca blog aku.. sahabat rapat aku..... 

11 comments:

Anonymous said...

muahahahahaha....aku owang yang pertamer mengucapkan slamat ari layer kat post nih....huhu...mao barang aper2 carik ako...haha!!

? said...

minyak turun sposen? jangan diluperkan yang lagi 5posen tu...akhir kater maap 't'ahir dan batin semoger nex gaji dapat mem'passo'kan kenderaan anda...huhu!

[mohamadtahir] [mz] said...

to 2dua yg aku kenai x kenai---> weyy... bgtau la nama!!


apapn selamat bercuti...TQ..!!
slmt hari rayeee...hihi


passo!!??? huhu nk raye dlu...kakaka..

fuziana said...

Bro...Selamat Hari Raya...

Maaf Zahir Batin

Nak wet raya :D

Carimakansedap @ CMS said...

Salam Raya dari Aku ....

Maaf aku Tahir Zahir dan Batin .....:))

Seelamat Hari Raya......

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> nk wet raya mai rmah laa... hehe



cms---> slmt hari raya gak... maaf kalu ada salah silah!!! :D

fuziana said...

oit cms hg beraya ngn tahir ja no...ngn aku tak pun [-(

aku tak bg wet raya kot kat anak hg :-"



matahir ::: i leh dpt wet raya g ka? 10hb kot i dpt kannnn :> :> 1k kan hehe

Fadli said...

slamat hari raya kawn... Maaf zahir batin..kim salam kat bini ko, anak2 ko yang masih kenal aku.. n mak ko yang layan aku masa aku kat umah ko dulu... family korang mmg hebat...


windu mau g sana lagi....

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> yup!! betoi la u dapat.... nti mai beraya baru leh amk...huhu



pali---> opsss...tu bukan mak aku arrr.... tok aku tuuu:)
anyway...rmah aku sntiasa terbuka utk ko dtg lagi....

Carimakansedap @ CMS said...

yana : Hang pun sama la ... aku dah post kat hang punya blog daaaaaa ...

Apa pun selamat hari raya ... maaf zahir batin ye....

Anonymous said...

nak wet rayer....datang umah le...tapi kener bawak buah tangan...huhu