Saturday, September 6, 2008



ujan...ujan...ujan....tggu banjir ja niii...huhu!! Mmg lebat ujan turun x renti2. :) Perjalanan aku ke KL dn balik mai BM smlm pn diiringi ujan. Lama x ujan cmni...slalu turun acah2 jaa....kali ni menanti banjir laa. Kat area Permatang Rawa, org dh mula dok kalut ubah n angkat apa patut...coz air dh naik takat lutut...sian :( Dulu masa aku dok kat Tanah Liat aku dh biasa ngan keadaan cmtu...bukan ja paras lutut tp tenggelam trus aku....hapuih trus!!! tp masa tu umur aku 5 tahun arr....:)) Skrng pn masih lagi banjir kawasan rumah lama aku...yg untungnya famili aku xyah kalut2 angkit-angkut brg2 coz rmah bertiang tinggi... :D huhu...sekarang dh hampir 3-4 tahun dh rumah bertiang tinggi tu dirobohkan..dn aku pindahkan famili aku ke rumah baru aku!! Xyah risau lg pasal banjir setiap kali ujan2 cmni..!
 Bukan kisah ujan dn banjir nk aku citer ataupn kisah 'Kaisara' mahupn 'upin dan ipin' tp kisah mimpi yg x sudah.... :)) Asik tido jaaa... letih sngt2 bukan pasai posa tp ntah laa :( mungkin pasai minda yg penat memikir.. lemah n lenguh dh badan2 aku tp kalu nk ikutkn.. kalu xda keja nk dibuat lg x larat, lg segan jdnyaaa... Pagi Juma'at tu..'presentation' yg aku disuruh edit dan touchup di persembahkan kat depan org paling berpengaruh utk mendapatkan kelulusan 1st projek utk Koridor Wilayah Utara!!! ketar n gabra jugak tp aku dpt kawal diri aku...:D Alhamdullilah...suma berjalan lancar, hilang mengantuk aku walaupn x tido sepanjang hari... bayangkan selepas sahur ari Khamis 4hb..aku p keja jap 1/2 ari...dan mlm tu kul 12.45 bergerak ke KL smpai kul 6pg ari Jumaat tu trus check-in hotel, sepanjang jalan tu aku x tido pn....pastu siap2 gerak plak ke Jln Semantan tuk 'present' !! kul 12 tnghari baru 'settle' suma tu....huhu. Akhirnya aku smpai rmah kul2.30pg Sabtu...!!! apalagi....aku pn mimpi yg x sudah laa!! Lagipn ujan setia temani mimpi aku sepanjang ari....
...dan aku dh blur nk campur-aduk ayat hilang+cari+jumpa aku dlm citer aku kali niii... huhu sb aku ngantuk toiii..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: