Friday, October 2, 2009

4.00 ptg ::: terpacak lagi kat HSJ...lega bila dh buleh 'discaj' dari spital!! sesak nk bergerak kat wad 10 tu bila ramai sngat yg bersalin tambah dgn nurse pelatih yg sama kalut layan ibu2+new born baby dalam tu. Sb lawa2 sama kot smpai bapak2 pn x berganjak penuhi wad 10 tuu.. Aku cepat2 settle suma sebaik sj smpai... then lebih kurang kul5 dah siap suma... Kat rmah lebih selesa sikit... Dlm aku kalut2 buat suma tu sbnrnya aku lebih bengang bila ada perkara yg x elok terjadi.. 'handphone' bini aku kena kebas kat dlm wad pagi td bila dia sedang lali dgn ubat tahan sakit.

Mmg seronok dan xcited coz dah buleh balik tp lagi xcited panas hati aku nk panas sb kena kebas tuu... xleh nk tuduh n aku pn xmo panjang2 citer. Aku call n minta celcom SEKAT sim then aku terus gi settle suma dan aku dapat semula nombor tu.. kredit x sempat wat apa2 bila dah licin hilang kena 'pau'!! terpaksa cari si 'along' utk pinjam nset dia dlu sementara nk jumpa yg baru...



2 comments:

admin said...

Alaa..alaa..comelnyak baby ang...anak aku seronok tengok...montel

[mohamadtahir] [mz] said...

usop ::: hehe TQ .. :D