Sunday, October 25, 2009


...selesai sudah knduri kesyukuran semalam!! Alhamdulillah... :) Kali ni x mmg xda masa langsung utk urus semuanya... so aku serah ja kat mak su aku utk buat apa patut. Tok... baru2 ni demam selesema dan letih sangat2... so mmg xda sapa nk buat suma tu, aku pn kalut ngan keja dan ulang alik klinik x sudah2 lagi walaupn sudah turun tahap kuning Nur Arissa Damia tuu.. Yang p memanggil jiran2 kampung pn aku harap kat Along dan Angah jaa tp syukur suma jiran2 faham dan x sorang pn yg x datang semlm... Aku balik keja baru sempat gi memanggil yg dekat2 dan ustaz yg akan buat tahlil dan doa selamat... Ustaz tu 'belah mulut' si 'Adik' juga... :)

Walaupn hanya sederhana ja tp sampai ke mlm jugak laa.. lega sb x datang serentak. Saling silih berganti so sempat la hidang dan layan kawan2... terima kasih kt suma yg sudi hadir dari jauh dan dekat...saudara-mara, jiran tetangga... Aya&famili ( jauh dari KL.... ), Arman&famili... Is@tombak (ntah bila nk datang ngan famili??? ) , Yana ( ni pn sama.. bila la nk bw anak sndri ;)) +Mak Tam&anak2nya... Mie yg baru habis meeting... dan kawan2 keja yg lain.

TQ semua.....:X selesai sudah satu bab!!! apa plak pasni.....? :D

5 comments:

PenyuXP Professional said...

ntah bila laa si tombaks ngan yana ni nak bawak anak masing2 ntah... hahahah

[mohamadtahir] [mz] said...

amboiii... aku rasa hg dlu laaaaa yg bw anak:))

{akudakjaat} said...

maaf ye ling...ada hal agak penting utk disettle kan ari tu, x leh p..hehehehe

[mohamadtahir] [mz] said...

lang::: u bz nk menikah erkkk?? hehe

Anonymous said...

ling....erkk....tepat dan mantap...nah sekupang hadiah..hehehe