Friday, October 2, 2009

Kapitan 10.00 pg.. ::: trselisih ngan 'mie' yg kebetulan lalu nk gi repair keta... so sggh minum dlu. Aku mula ajar dia p Kapitan pekena 'cool cha chicken' sampai dah ketagih dah... semlm dia dah sggh ngn mmber opis.. huhu Dan yg menariknya.. dia pn dah dapat baby semlm... 'baby boy' so dah sepasang anak dia. Tahniah!! dan sama2 gak tahniah cuma selang sehari ja.. anak aku 30hb 9 dan anak dia 1hb 10... :D Lama brsembang pasal famili dan keje yg makin sangkut sb kami cuti... makin serabut laaa bila dh hujung tahun nii... dah dekat 'due date' utk settle pasal kewangan. Projek plak ada yg kami sama2 kena handle bg selesai tp dua2 lak cuti bini beranak... adoiii!! Sedar x sedar akhirnya roti chesee+telor selesai dijamah...dan dlm sembang2 ngan mie sbnrnya aku dok trpikir nama yg sesuai. Tp dah hilang dari kotak fikiran bila xcited citer pasal 'new born baby' kami... aku cuba cari balik ingatan td tp dah x jumpa dah... so nti2 ja la pikir nama utk anak aku tu. Sbnrnya nama dah ada dlm senarai tp aku nk jgak la pikir sama.. huhu. Bila dah blur nii dan dh kul 12 so aku kena balik nk siap2 utk ke HSJ lak... harap2 baby+mama leh balik rini!!

2 comments:

zamri said...

Trend sekarang, orang suka letakkan nama anak bagi ada dua nama. Contoh, Mohammad Hidayat Sufi..dulu aku pun tertanya-tanya kenapa? Semalam aku pergi SSM untuk daftar perniagaan baru tahu jawapannya..Satu nama dah ramai orang guna, jadi kena ada dua nama baru boleh register..

Di3mAn said...

tahniah mie.. br 2 hari lps jupe dia.. katanya 10hb br bini dia due.. tak sangka awai 9 hari.. ;))