Thursday, October 1, 2009

Semalam selepas semua selesai dan aku hanya sempat dukung anak masa nak 'iqamat' ja tu pn jenuh aku pujuk nurse tu.. sb belum dimandikan n doktor belum check baby tuu. Alasannya baby ada darah lagi laa....ada aku kesah??? huhu akhirnya aku dibenarkan jumpa sekejap. Dan aku masih menunggu baby tu dibawa hantar kepada mamanya yg menanti dlm wad tp kecewa sb hampir jam 10 mlm pn dia masih dlm bilik dewan bersalin dan adik n along dah merengek mengantuk... so balik jaa!!


Hari kedua ::: Arini hari ke2 baby aku.. adik dah siap belikan hadiah utk baby. Barang mainan yg dia nak sebenarnya tp pandai jerk kata nk bagi kat baby siap dia balut sendiri... huhu Apa2 sj bila dia dh x tnya lagi soalan2 mcm kelmarin cuma x sabar nk bawa baby tu balik kerumah jaa... Pagi ni setelah keletihan pasal semalam.. aku sedar2 dah kul10 pg... adehh... tp lega bila dah hilang segala rasa pelik smlm bila dah dpt apa yg di cari kerana dh jumpa apa yg aku nk...

12.30 tnghri ::: HSJ... waktu melawat, aku n adik ja sb tok dh letih then ptg baru nk p ngn along yg sekolah arini... adik yg xcited xmo p sekolah dah!! Baby hanya tido spnjang hari dari smlm dan aku cuba kejutkan dia tp x jugak2 bangun.. merengek sikit tp lena semula. Isteri Rosniemy org yg 1st dtg menjengok arini... thankz!! Sb tlg basuh berak baby tu jgak :)) dlm tu pn baby masih x juga trjaga... adehhh!!!

2.45 ptg ::: aku sggh Kapitan... tmpt 'peberet' yg banyak kenangan. Sggh ngn adik pekena nasi kandaq.. lgpn ada wifi utk aku update!! Ok... makan jap share nasi with adik!!!


'' erkkkkk..... malu....:"> :)...."
" ermmm.... "

" Girl+30/09/09+ 5.33 pm "

3.20 ptg ::: ... aku dpt msg tnya nama baby lakk... adoii trus timbul lagi 1 situasi yg aku akan penin walaupn sbnrnya dah ada nama dlm list yg aku n mama dia cari b4 nii... nmpknya bab nama baby ni aku akan buat last minit sblm 'due date' Jab. Pendaftaran bagi tuu... biarlah rahsia dan trtanya2 lagi apa nama yg akan aku bagi.. mama dia pilih but aku akan tapis!!! Xmo panjang2 sampai 3 patah 3 kerat... jd cam pantun lak nanti. Wat ssh2 isi borang... wat payah sebut masa akad nikah... wat gagap nk baca 'talkin' bila pulang ke 'akhirat'... wat penoh ruang IC jerkk... Ermm... NAMA??? apa erkk??

4.00 ptg ::: aku dapat mms pict telinga anak aku.."abg tngk x tlinga baby mcm nama Allah" !!! Hmm aku x pasan lak n belek pn!! Tp ya mmg nmpk camtu... :D Satu lagi kebesaran Allah...


5.00 ptg ::: ...jem cari parking yg selalu sesak bila waktu melawat... kalu ramai yg sihat ramai jugak la yg sakit.. huhu ADIL... !! Tngk2 ja mak, ayah dan kak ipar aku dah ada kt Wad.. hehe Aku plak x sabar nk belek telinga baby tu trus terpa ke katil.. yup mmg sah!! suma kata camtu.. jelas sngt2... :D Alhamdulillah... ntah apa hikmah kehadiran baby aku yg ni...
6.00 ptg ::: aku gerak ke kelas.... BYE!!! Thankz suma yg datang melawat baby+mama yg ntah bila leh kuar... hrp2 esok aku trima berita baik dari doktor n buleh balik dah... xmo ulang alik HSJ lagikkk... hopely!!

5 comments:

zamri said...

Tahniah di atas kelahiran baby anda..

[mohamadtahir] [mz] said...

terima kasih...:D

Anonymous said...

ling.....gal lagi ekkkk.....ok la tu.......lang pun 7 gal ....geng la ekk..hehehehe

[mohamadtahir] [mz] said...

lang:: 7 gal but ling 3 ja laa.. mna leh lawan.. geng?? leh laaa :P

e!ya said...

tahniah..baby gurl kiut miut:X:X