Wednesday, October 14, 2009

asalamualaikum... salam diberi pembuka bicara... semoga kalian yg sudi membaca citer merepek aku dilindungi dan dirahmati Allah hendaknya.. Jangan 100% percaya apa yg aku tulis dan citer kerana dalam benar ada kelentong yg perlu aku tokok tambah - kerana menjaga hati!!! Citer aku tulis dari pandangan aku dn tentunya ada yg x setuju so ada aku kisah??? hehe sori... Bila hilang kepercayaan yg selama ini kita cari pastinya akan jumpa kekecewaan yg melampau... tp sapa x pernah buat salah dan kesilapan? Dan penyesalan adalah lumrah bila sedar tentang kesalahan...

Dan sejak itu telah berlaku perubahan... berkat kelahiran baby anugerah dariNya. Sikit demi sikit keadaan semakin berubah dan mcm ada semangat baru pula. Perkara yg lepas usah dikenang, biarlah menjadi memori indah walaupn sbnrnya pahit utk ditelan malah sayang pula nk dihabiskan. Kehidupan perlu diteruskan.. semangat perlu terus tertanam dalam diri walaupn sbnrnya sudah goyah sedikit.. jnji kena trus ditunaikan supaya xda sapa yg terluka kecewa... Biarlah apapn yg bakal terjadi nanti sesudah janji dikotakan samada ada kisah baru atau luput bersama janji itu... biarlah ia berlaku sendiri supaya xda sapa2 rasa bersalah.. kecewa.. sedih atau keliru lagi! Redha dan rela tanpa ada kerisauan walaupn sbnrnya berat utk ubah perasaan yg x pernah menipu ini...

Dan bila sejak itu... perasaan takut utk trima kenyataan dan hakikat apa yg sepatutnya yg berlaku dan kena berlaku mcm ada tp xda jaaa.... Tp timbul pula takut lain bila arini dah hari ke-14 Nur Arissa Damia masih lagi kuning... dan bila arini juga kena p HBM amk darah dan air kencing. Dan lagi takut bila air kencing diambil menggunakan jarum yg di cucuk terus ke pundi air kencingnya... huhu Sapa kata baby x merasa sakit... bila deria sentuh dan rasa nya buat dia menangis teresak2... Smpai fobia bila aku nk pegang tangan yg selalunya dia genggam kuat jari jemari aku... bila kena amk darah dan biru sudah bekas jarum!!

Dan selepas itu... result darah dan air kencing tu hnya boleh dapat tau pada 26hb Oktober niii dan kena jumpa pakar. Dan ini semua dah jd sama risau.. sama takut cuma dalam situasi yg lain...


.... dan bila selepas ini, jika masih ada serba sedikit perangai pelik atau buang be'at yg mungkin trjadi tnpa sedar hrp2 'dia' faham dn memahami keadaan.. jgn risau kerana sayang itu masih tetap ada seperti dulu....!!


No comments: