Wednesday, October 7, 2009

NAMA!! akhirnya harini aku selesai buat 'surat beranak' dan 'myKid' new born baby... dan aku amk kesempatan tukar K/P aku skali sb rosak... kunun bermutu tinggi dan mmg diakui bermutu tinggi utk rosak cepat!! 3 mggu siap!! >:) Baby plak pg2 kena p klinik utk susulan check tahap kuning.. tetiba naik pulak arini. Adehhh... so 5 ari brmula arini aku kena bw utk check darah, esok kalu naik lagi terpksa kembali pulang ke HBM.. :(( itu esok punya hal lahhh.. malas pikir dah.

...aku cuma nk citer pasal nama baby yg dh tertera sudah kt 'surat beranak' dah siap dan 'myKid' tu sedang diproses sudah... :D Kali ni aku x terlibat dlm cari nama cuma ada membantah sb panjang... tp bantahan aku ditolak!!! huhu... so terima ja laa lgpn ni last baby... biarlah ibu yg banyak berkorban diberikan pengiktirafan memberi nama... Akhirnya.... Nur Arissa Damia menjadi pilihan hati dan selesai sudah hadiah pertama utk anak bila nama telah diberikan!! Semoga bila dah ada nama niii...diberikan 'cahaya' (Nur) keagamaan.... harap2 baby penuh 'azam dan kuat' (Arissa) mengharungi dugaan hidup seperti makna pada nama dia... dibekalkan 'kebijakan' (Damia) utk menjaga diri, membawa bekalan ilmu sehingga pulang ke akhirat kelak... insyallah!!

6 comments:

mama ain said...

tak bagi susu kambing @ sengkuang cina @ mandi kan baby ngan ayaq daun kucai ka???? try lar petua nie.. insyaAllah.. kuning akan turun...

e!ya said...

haaa dengar tue dr org yg bpgalaman hehehee..bgus tuee...

[mohamadtahir] [mz] said...

hehe.... dah kasi dah, tp dok cmtu gak..!! mcm2 tok kuarkan petua2 dia tu.. lg pelik pn ada...:( huhu

cms said...

Sedap mendengar nama anak hang bro....

Tapi apa la pulak nama pendek akan keluar nanti....

Nur?
Arissa?
Damia?
Mia?
Ari?



Takpun ADIK je hehehehehe

mama ain said...

cms ~~ 4 sure akan lekat adik.. hehehe

hcj ~~ fuyooo.. sume petua dh try.. abis tu cmna???

[mohamadtahir] [mz] said...

cms & dila :: 'adik' jaaaa;)) hehe


dila :: yup... xto dh camna. Td cari susu tmbahan kot dia x cukup susu or susu ibu dh basi paaa??? kakaka...:(

hrp2 esok turun....:-s