Sunday, October 18, 2009

...KAPITAN bila dah xda tmpt tujuan lain nk aku tuju. Ntah apa yg menarik aku selalu ke sana? ntah laa... menu? mungkin laaa selain 'wifi' free... TEH TARIK+COOL CHA CHICKEN!!! adehhh... x jemu2 aku kedarah yg tu.. ntah apa la mamak tu boh!!! Sbnrnya banyak perkara lain yg berlaku di KAPITAN yg aku xkan lupakan.... malas nk citer!!! sb nanti ada yg terasa...
... DONUT!! lama dah aku x sggh kat situ... lama sangat!! Sejak2 kapitan buka laaa... best jugak lepak situ tp bukan leh selalu... manis semanis jugak kenangan yg berlaku kat situ.. lalu jerk tingat nk sggh tp dah kurang minat... maybe jemu dah!! tggu selera dtg kembali nanti...
....FERI dah lama aku x ulang alik dgnnya.. lama sangat2. Mungkin sb sikap aku x suka ditggu atau menunggu lalu jambatan lebih adil utk aku terjah ke pulau. Sjk dh siap tambahan lorong atas jambatan, dh x sesak dan sangkut berjam2 lagi.. lalu lebih selesa utk pecut dan mengharap tiada saman utk aku... huhu!!
....masihkah ada sinar itu atau tenggelam lenyap bersama kisah lepas? atau ada cahaya lain bila malam tiba? hmmm.. ya mungkin sinar itu lenyap tp cahaya bulan pula brganti utk temani...!! tp buat apa berharap pada sinar mentari yg mula tenggelam dan cahaya bulan yg belum tentu nk terangi malam jika ada lampu jalan yg mampu terangi kelam malam..
..JUMaaT 16hb Oktober... baru ni rupa2nya Nur Arissa Damia siap di'sunat'kan+cukur kepala.. ingat nk buat ari AHAD 18hb, x sangka plak suma tu selesai sudah... x kisah la cuma aku nanti akan hanya buat kenduri kesyukuran lagipn arini tahap kuning dia dh mula turun. LEga dalam risau lagi... yg pastinya ntah ubat atau petua yg mana satu yg buat tahap kuning dia turun?!!! Aku mmg x pasti... sb bnyk sangat ubat dan petua aku gunapakai :) huhu...
.. x kisah la apa2pn asal Nur Arissa Damia semakin pulih dari suma tuu... bila semalam 17hb Oktober 2009 genap sudah 12 tahun ulangtahun perkahwinan yg dilalui dgn pelbagai dugaan, pengorbanan.. dan kisah. Selama 12 tahun dgn 3 cahayamata sudah berbaloi utk menghadapi masa depan yg akan ditempuhi lagi bersama2.. Tiada kata dan ucapan indah utk itu cuma doa dan harapan ia berkekalan utk selamanya... lupakan segala kesalahan dan kesilapan yg terjadi bila masih ada nyawa utk disayangi dan menyayangi. SELAMAT ULANGTAHUN KE-12!!!

1 comment:

!eNa PnG said...

i like cool cha :x..xsempat mau p makan..huhuhuhu

bt arissa damia...happy birthday cayang :*