Wednesday, October 28, 2009

Ptg ni keta aku siap agaknya... harap2 hilang suma kesan xcident, calar dan kemek kat body 'my black'!!! Ntah berapa ratus kos repair bumper dll aku x pasti... harap2 below 500 :( Dah siap bayar jaa sb mmg nk kena bayar pn.. bila xleh nk claim insurans lgpn xkan laa pomen tu nk 'sembelih'.... lingkup la bisnes dia yg dah lama dan makin berkembang kat kedai baru dia tuuu..

Arini dan semlm aku rempit ngan EX5... dan semlm kena lak ujan masa otw ke opis... huhu.. Redah jaa bila Yana text msg bgtau yg dia masak nasi+gulai+sambal udang n dh siap utk lunch kat opis!! Elok sangat la bila perut aku teramat lapar sb xdan utk sapan... smpai opis ja trus bedal+tambah tnpa rasa bersalah... lapar nya pasal. TQ hehe sb sedap.. rajin n sempat plak masak, entah masa bila sggh market beli ikan+udang... :-? time2 keje niiii... hehehe

....hmm.. mmg terasa betoi kali ni stress teramat sngt!! stress bila lepas satu persatu hal jadi... :( fikiran ni memikir mcm2 sampai langgar org. Adoiii....ada jgk dlm cadangan nk brcuti.. rehat2 kan minda tp belum ada kesempatan masa yg sesuai. Baru ja plan nk brcuti beberapa hari tp jd plak hal camni... terbantut dan hilang plan aku tu so kena fikir bercuti dlm negeri ja laaa! Itu pn lom tentu lg... Plan tahun depan ja laaaa... bila dah selesai suma masalah yg aku cari dan masalah yg datang jumpa aku tnpa dipinta.
Antara kisah xcident dan stress yg aku alami ketika ini buat aku trfikir sesuatu... suma berlaku tentu ada sebab dan petanda lalu bakal aku mendapat hikmah dari kejadian nii.. Apa?? Bagaimana?? Bila? Aku xto dan sapa2 pn xkn pasti apa kejadahnya yg bakal diterima samada baik dan buruk!! Yg x baik biarlah terhindar dari hidup aku... biar p jauh2 supaya perkara baik dpt hampiri aku.

Kejadian demi kejadian terus menjadi kenangan serta pengalaman yg x dpt aku lupakan.. Antara kita.. sahabat dan saudara punya kisah dan cerita dari pengalaman masing2 yg x sama. Syukur aku masih bernyawa.....alhamdulillah syukur, amin!!

No comments: